مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-07ورزشي

تلخ و شیرین یک قهرمان ورزشی | از قهرمانی با اعمال شاقه تا فراموشی مدال آوران


«جواد سلیمانی» که در مسابقات چهارگانه بین المللی 2020 ارتش های جهانی مدال طلای انفرادی گشت خودرویی و نایب قهرمانی تیمی آمادگی جسمانی ایران را به دست آورده است از عدم حمایت مسئولان گلایه کرد و گفت: - خبرگزاری فارس-بیرجند؛ مسابقات چهارگانه بین المللی 2020 ارتش های جهان از 26 مردادماه جاری به میزبانی کشور روسیه در مسکو آغاز شد و تا 14 شهریورماه جاری قریب بر 200 تیم از 30 کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این ماراتن بین المللی در بخش های تیراندازی، جهت یابی، گشت خودرویی، پیمودن دوازده کیلومتر با عبور از موانع سخت 56 گانه جنگلی و شهری، دوی 12 کیلومتر با 56 ماده برگزار می شود.

جواد سلیمانی نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها و ورزشکار اهل خراسان جنوبی بود که با کسب مدال طلای آیتم گشت خوردویی مسابقات چهارگانه ارتش های جهانی 2020 روسیه بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد، نشان لیاقت بهترین پلیس نظامی رابه گردن آویخت و عنوان برترین بازیکن ایرانی را به خود اختصاص داد.

همچنین ورزشکار شایسته خراسان جنوبی در قالب تیم آمادگی جسمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر سکوی نایب قهرمانی این رقابت ها قرار گرفت.

با این قهرمان بین المللی به گفت وگو نشستیم تا از چگونکی ورود او به این عرصه و انگیزه ها و موانع در مسیر موفقیتش مطلع شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ و شیرین یک قهرمان ورزشی | از قهرمانی با اعمال شاقه تا فراموشی مدال آوران

تلخ و شیرین یک قهرمان ورزشی | از قهرمانی با اعمال شاقه تا فراموشی مدال آوران